Strona główna  

Witamy

Mamy przyjemność przedstawić Państwu firmę szkoleniowo-doradczą
S&K Consulting, która powstała na początku 2002 roku jako organizacja zajmująca się prowadzeniem szkoleń w zakresie zarządzania i organizacji, marketingu, w tym marketingu usług, zarządzania jakością, zarządzania projektem oraz komunikacji interpersonalnej.

Wymienione dziedziny funkcjonowania organizacji Klientów obejmujemy również sferą doradztwa.

Świadcząc naszym Klientom usługi szkoleniowe i doradcze koncentrujemy się na jakości, rzetelności, przydatności i adekwatności do potrzeb, oczekiwań, zdefiniowanych celów oraz aktualnych możliwości Klientów.

Oferujemy szkolenia zarówno w systemie zamkniętym jak i otwartym,
w formie wykładów, warsztatów, mini wykładów oraz instruktaży. Kładziemy szczególny nacisk na stosowanie, starannie dobranych, aktywizujących metod szkoleniowych, ćwiczeń indywidualnych i grupowych oraz na kształtowanie i weryfikowanie wiedzy i praktycznych umiejętności uczestników.

Zakres merytoryczny szkoleń jest rezultatem wieloletniej praktyki i doświadczeń w organizacji i zarządzaniu, wnikliwej obserwacji tendencji rozwojowych systemów zarządzania, jak i pojawiających się problemów w dochodzeniu do wysokiej ich skuteczności.

Chętnie przygotujemy dla Państwa indywidualną ofertę naszych usług.

Zapraszamy do kontaktu z nami.


O nas

Na czele firmy stoją:

Sabina Piotrowiak

Absolwentka Organizacji i Zarządzania Wydziału Budowy Maszyn Politechniki Poznańskiej, studiów podyplomowych w zakresie metodyki
i psychologii nauczania, projektowania AutoCAD i marketingu. Ukończyła ponad trzydzieści specjalistycznych szkoleń i kursów, auditor wiodący systemów zarządzania jakością (IRCA).
Wykładowca, trener i konsultant w zakresie organizacji i zarządzania, marketingu, zarządzania jakością, komunikacji interpersonalnej. Od 10 lat współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową w Poznaniu jako wykładowca na Podyplomowych Studiach Zarządzania Jakością pełniąc również rolę opiekuna merytorycznego tego kierunku oraz prowadzi zajęcia z zakresu zarządzania jakością na innych kierunkach, w ramach projektów edukacyjnych.

Krzysztof  Piotrowiak

Absolwent Wydziału Elektroniki Politechniki Gdańskiej, studiów podyplomowych w zakresie organizacji i zarządzania, doradztwa podatkowego, wyceny nieruchomości i zarządzania projektem. Studiował również na Wydziale Telekomunikacji Politechniki Budapeszteńskiej. Ponad 20 lat praktyki zawodowej w firmach zachodnich na najwyższych stanowiskach menedżerskich – Prezesa Zarządu, Dyrektora Zarządzającego i Dyrektora Zakładu. Doświadczenie w zarządzaniu kryzysowym w roli Interim Manager.
Wykładowca, trener i konsultant w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania projektami, organizacji i inżynierii sprzedaży usług, coachingu dla średniej i wyższej  kadry menedżerskiej. Włada językiem niemieckim, angielskim, węgierskim.

start o firmie szkolenia doradztwo klienci zapytaj kontakt

Komunikat dotyczący plików cookies!

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej oraz aplikacji statystycznych Google. Użytkownik możne wyłączyć stosowanie plików cookies w przeglądarce internetowej zgodnie z informacją zawartą w polityce plików cookies lub zgadza się na ich używanie.