Strona główna  

Doradztwo

Drukujdrukuj stronę

Doradztwo

Zarządzanie/Koordynacja projektami
Diagnoza i projektowanie procesów organizacji
Projektowanie struktur organizacyjnych
Dokumentacja
Przegląd zarządzania
Audity wewnętrzne systemu, procesów, wyrobu oraz audity u dostawców
Techniki i narzędzia doskonalenia funkcjonowania procesów
System ocen pracowniczych
Badanie zadowolenia pracowników
Zarządzanie procesem szkoleń


Zarządzanie/Koordynacja projektami

  • konsultacje w zakresie tworzenia zespołów projektowych
  • zewnętrzna koordynacja procesów projektowych
  • rozwiązywanie konfliktów i problemów
  • mediacje w sytuacjach kryzysowych
  • poprawa skuteczności działania zespołów projektowych
  • przejęcie pełnego zarządzania projektem lub grupą projektów

Diagnoza i projektowanie procesów organizacji

  • ocena sprawności i metod działania, sprawowania funkcji zarządczych (w obrębie planowania, podejmowania decyzji, organizowania, kierowania personelem i kontroli) oraz ocena możliwości poprawy i doskonalenia
  • analiza mocnych i słabych miejsc w procesie
  • ocena składowych procesów i ich dynamiki
  • przepływy
  • sposób nadzorowania
  • sterowanie
  • zasoby
  • dokumentacja
  • punkty kontroli i zagrożenia
  • wskaźniki efektywności procesów
  • identyfikacja źródeł problemów z zastosowaniem narzędzi diagnozy
  • dochodzenie przyczyn problemów
  • propozycje rozwiązań w zakresie zarządzania procesami

Projektowanie struktur organizacyjnych

  • analiza funkcjonującej struktury organizacyjnej w rozbiciu na powiązania hierarchiczne i funkcjonalne
  • analiza uprawnień decyzyjnych oraz relacji ze względu na umiejscowienie centrów decyzyjnych
  • analiza przebiegów procesów biznesowych
  • modelowanie rozwiązań
  • szkolenia
  • wdrożenie

Dokumentacja

  • pomoc w opracowaniu lub modyfikacji dokumentacji systemowej lub organizacyjnej (np.: procedury, instrukcje stanowiskowe, obieg dokumentacji, instrukcje archiwizowania, opracowanie nowych formularzy dokumentujących działania w procesach)

Przegląd zarządzania

  • konsultacje w zakresie planowania zakresu przeglądu
  • pomoc w przygotowaniu jednolitej formy sprawozdań, pomoc w opracowaniu sprawozdań
  • pomoc w przeprowadzeniu przeglądu
  • pomoc w definiowaniu działań korygujących, zapobiegawczych i inicjatyw do doskonalenia

Audity wewnętrzne systemu, procesów, wyrobu oraz audity u dostawców

  • przygotowanie i przeprowadzanie, w imieniu organizacji, auditów
  • raportowanie w zakresie obszarów zgodności i niezgodności
  • formułowanie spostrzeżeń

Techniki i narzędzia doskonalenia funkcjonowania procesów

  • doradztwo w zakresie doboru technik i narzędzi doskonalenia pracy i procesów
  • opracowanie harmonogramu wdrożenia
  • szkolenia w zakresie stosowania technik i narzędzi
  • wdrożenia pilotażowe
  • wdrożenie projektu
  • ocena wdrożenia

System ocen pracowniczych

  • projektowanie systemu ocen pracowniczych
  • opracowanie kryteriów oceny
  • rangowanie kryteriów
  • tworzenie formularzy ocen
  • szkolenia kadry prowadzącej ocenę okresową
  • trening rozmowy oceniającej
  • wdrożenie systemu ocen
  • weryfikacja zastosowanych rozwiązań

Badanie zadowolenia pracowników

  • opracowanie listy pytań ankietowych
  • opracowanie kwestionariusza oceny
  • dobór skali ocen
  • przeprowadzenie badania
  • opracowanie wyników badania
  • wizualizacja wyników
  • interpretacja wyników
  • sprawozdanie dla kierownictwa

Zarządzanie procesem szkoleń

  • doradztwo w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych z uwzględnieniem wyników ocen pracowniczych i wymagań dotyczących obsługi funkcjonujących systemów zarządzania
  • pomoc w opracowaniu planu szkoleń dla całej organizacji
  • opracowanie formularzy oceny szkolenia wewnętrznego i zewnętrznego
  • opracowanie metody oceny efektywności szkoleń

 

  • Zakres merytoryczny i forma usług doradczych są każdorazowo dostosowane do zdefiniowanych przez Zleceniodawcę potrzeb.
  • Wykonanie usługi poprzedzone jest rozmową o oczekiwaniach i celach postawionych przez Zleceniodawcę.
  • Zleceniodawca każdorazowo otrzymuje po wykonaniu zadania sprawozdanie z przebiegu i realizacji zadania, w uzgodnionej wcześniej formie.
start o firmie szkolenia doradztwo klienci zapytaj kontakt

Komunikat dotyczący plików cookies!

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies dla poprawnego funkcjonowania strony internetowej oraz aplikacji statystycznych Google. Użytkownik możne wyłączyć stosowanie plików cookies w przeglądarce internetowej zgodnie z informacją zawartą w polityce plików cookies lub zgadza się na ich używanie.